Garanția tehnică a fotoliilor și aparatelor de masaj Komoder

Komoder este singura companie din România și Europa care oferă servicii de Garanție tehnică de 3 ani pentru produsele comercializate.

Toate produsele sunt livrate cu declarația și garanția legală de conformitate pe o perioadă de 2 ani .

Livrarea produselor Komoder, a fotoliilor de masaj sau a aparatelor de masaj profesionale, se face cu personal calificat, astfel că angajații noștri vor manipula, asambla produsul și vă vor instrui asupra modului corect de utilizare. În cazul în care apare vreo problemă de natură tehnică, vă rugăm să solicitați cu încredere serviciul nostru de service.

Verificare tehnica la fotoliu de masaj

Garanție tehnică 3 Ani Standard

Serviciile de Garanție oferite de compania Komoder acoperă toate tipurile de intervenții, incluzând aici: costurile de deplasare, costul pieselor de schimb și al manoperei. În funcție de natura problemei produsului dumneavoastră departamentul tehnic Komoder va decide dacă produsul necesită:

  1. Înlocuire completă;
  2. Reparație la locația dumneavoastră;
  3. Preluare și transport la service;

Testare motoare la fotoliu de masaj

Extinderea Serviciilor de Garanție tehnică

Această garanție comercială suplimentară nu este una de durabilitate sau de conformitate.

În momentul achiziției unui produs nou puteți opta pentru extinderea perioadei de garanție tehnică. Costul pentru fiecare an suplimentar de garanție este calculat la 5% din valoarea produsului fără TVA. Spre exemplu dacă achiziționați suplimentar 2 ani de garanție produsul dumneavoastră beneficiază de 5 ani de garanție: 3 ani Standard și 2 ani achitați suplimentar.

Post-Garanție tehnică de 5 ani pentru fotolii de masaj Komoder

După expirarea perioadei de garanție tehnică și / sau de conformitate beneficiați de servicii Post-Garanție tehnică, astfel că dacă întâmpinați probleme de natură tehnică cu fotoliul dumneavoastră vă rugăm să ne contactați folosind formularul de contact. Pe perioada serviciului de Post-Garanție tehnică dumneavoastră, client Komoder, veți achita contravaloarea piesei înlocuite (ex. placă de bază, placă de alimentare, telecomandă, motor de frământare, piston, motor de rabatare).

Pentru a evita situaţiile care pot duce la ieșirea din garanţie tehnică și de conformitate de a produsului vă rugăm să studiați manualul de utilizare cu care vă vom livra fotoliul de masaj.

Situaţii care pot duce la ieșirea din garanţie tehnică și de conformitate a produsului:

  • Nerespectarea condiţiilor de exploatare prevăzute în manualul de utilizare;
  • Aparatul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, şocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc;
  • Păstrarea în condiţii improprii – funcționarea repetată în regim de mari diferențe de temperatură care cauzează fenomenul de "condens" intern, expunerea excesivă la umezeală sau radiaţii solare, deteriorarea cablurilor de alimentare sau a elementelor de protecţie sau neglijenţei în utilizare;
  • Produsul a fost utilizat împreună cu alte accesorii în afara celor recomandate de vânzător;
  • Intervenţii sau reparaţii executate de către persoane neautorizate;

Pentru a afla toate exlcuderile de la acordarea garanţiei tehnice și de conformitate vă rog să studiați certificatul de garanție tehnică și declarația de conformitate.

Personal calificat

Fotoliile de masaj Komoder reprezintă un vârf al evoluției tehnologice în acest domeniu. Tocmai de aceea, rezolvarea problemelor apărute în timpul procesului de exploatare necesită cele mai bune soluții. Echipa noastră tehnică este formată din personal calificat în urma unor ani de intervenții reușite și a cursurilor periodice la care participă. Komoder vă oferă, de aceea, toată experiența acumulată pentru rezolvarea eventualelor probleme apărute în timpul folosirii fotoliilor noastre. Lucrările efectuate de inginerii noștri sunt singurele care vă oferă mai apoi și garanția de exploatare în siguranță!


Deschideți un caz de Garanție și Reparație

Vă rugăm să folosiți formularul de mai jos pentru a solicita reparații în perioada de garanție sau pentru a solicita reparații după expirarea perioadei de garanție. Adresa Departamentului Tehnic se găsește pe strada Calea Baciului nr. 47, Hala Komoder. Cluj Napoca. Romania.