Garanție, Service, Piese de schimb pentru fotolii de masaj Komoder

Komoder este singura companie din România și Europa care oferă servicii de Garanție de 3 ani pentru produsele comercializate.

Livrarea produselor Komoder se face cu personal calificat, astfel că angajații noștri vor manipula, asambla produsul și vă vor instrui asupra modului corect de utilizare. În cazul în care apare vreo problemă de natură tehnică, vă rugăm să solicitați cu încredere serviciul nostru de service.

Departament Tehnic - Date de contact

Telefon: +40 755 099 747
Email: tehnic@komoder.ro
Adresa: str. Milcov nr. 16, Cluj Napoca.

Verificare tehnica la fotoliu de masaj

Garanție 3 Ani

Serviciile de garanție oferite de compania Komoder acoperă toate tipurile de intervenții, incluzând aici: costurile de deplasare, costul pieselor de schimb și al manoperei. În funcție de natura problemei produsului dumneavoastră departamentul tehnic Komoder va decide dacă produsul necesită:

1. înlocuire completă
2. reparație la locația dumneavoastră
3. Preluare și transport la service

Testare motoare la fotoliu de masaj

Extinderea Serviciilor de garanție

În momentul achiziției puteți opta pentru extinderea perioadei de garanție de la 3 la 5 ani. Costul anual pentru fiecare an suplimentar de garanție diferă în funcție de tipul fotoliului de masaj.

Postgaranție de 5 ani

Extinderea serviciului de garanție se poate efectua și înaintea ca perioada de garanție să expire. După expirarea perioadei de garanție beneficiați de servicii post garanție, astfel că dacă întâmpinați probleme de natură tehnică cu fotoliul dumneavoastră vă rugăm să ne contactați.

Pentru a evita situaţiile care pot duce la ieșirea din garanţie a produsului vă rugăm să studiați manualul de utilizare cu care produsul a fost livrat.

Situaţii care pot duce la ieșirea din garanţie a produsului:

- Nerespectarea condiţiilor de exploatare prevăzute în manualul de utilizare;
- Aparatul prezintă deteriorări cauzate de accidente mecanice, lovituri, şocuri, pătrunderi de lichide, expuneri la foc,
- Păstrarea în condiţii improprii – functionarea repetată în regim de mari diferenţe de temperatură care cauzează fenomenul de “condens” intern, expunerea excesivă la umezeală sau radiaţii solare, deteriorarea cablurilor de alimentare sau a elementelor de protecţie sau neglijenţei în utilizare;
- Produsul a fost utilizat împreună cu alte accesorii în afara celor recomandate de vânzător;
- Intervenţii sau reparaţii executate de către persoane neautorizate;

Personal calificat

Echipa tehnică Komoder participă anual la cursuri de specializare, astfel că serviciile oferite de compnia noastră vor fi pe măsura așteptărilor dumneavoastră. Vă recomandăm să apelați cu încredere în personalul nostru și să ne semnalați orice situație întâmpinată în exploatarea produselor noastre.

Personal calificat Komoder