Întrebări frecvente
1. De ce nu sunt afișate prețurile pe site?
Din dorința de a oferi cel mai adaptat produs fiecărui client! Achiziționarea unui fotoliu de masaj implică cunoașterea multor detalii dincolo de preț. Fiecare fotoliu de masaj are propriile caracteristici și particularități și va fi adaptat unei anumite game de clienți. Prin interacțiunea directă cu un consultant KOMODER veți putea alege în cunoștință de cauză fotoliul de masaj potrivit nevoilor dumneavoastră. Sănătatea și starea de bine a clienților noștri este prioritară, de aceea avem în vedere aspecte precum istoricul medical. Greutatea și înălțimea, tipul de masaj dorit, intesitatea masajului, spațiul necesar pentru instalarea unui produs sunt detalii determinante în achiziționarea unui fotoliul de masaj și nu pot fi trecute cu vederea. Nu uitați! Când cumpărați un fotoliu de mesaj, cumpărați stare de bine, un plus pentru sănătate, relaxare, deconectare etc., iar bugetul trebuie să se adapteze nevoilor și așteptărilor dumneavoastră.
2. De ce un produs costă mai puțin și celălalt mai mult?
Prețul este dictat de costul de producție. Un produs va fi cu atât mai scump cu cât are mai multa tehnologie înglobată sau cu cât tehnologia și/sau materialele sunt de o mai bună calitate: sisteme de masaj mai noi, cu mai multe role, motoare mai puternice și mai eficiente, mai multe motoare integrate pentru glisarea fotoliului sau întinderea automată a suportului de picioare, mai multe perne de aer și compresoare mai puternice, mai mulți senzori integrați pentru o mai bună personalizare a poziției scaunului și a masajului în globalitatea sa, tablete tactile față de telecomenzi, materiale de o mai bună calitate.
3. În cât timp este livrat fotoliul după ce plasez comanda fermă?
KOMODER garantează livrarea fotoliul de masaj dorit în 7-14 zile de la comanda produsului, dacă acesta este în stoc. În cazul în care fotoliul comandat nu se află în stoc, livrarea poate dura chiar mai mult de 30 de zile.
4. Pe ce perioadă este asigurată garanția produselor?
Produsele Komoder noi sunt garantate 3 ani. În funcție de numărul de solicitări și problema tehnică, timpul legal de soluționare a situațiilor de garanție este de 14 zile lucrătoare. Vizitați pagina garanție pentru mai multe detalii.
5. Unde si cum se pot testa fotoliile de masaj Komoder?
În showroom-urile noastre KOMODER din țară, sub îndrumarea atentă a reprezentanților mărcii noastre.
Showroom-ul este rezervat fiecărei persoane care își face programare pentru o sesiune privată de testare de maximum 2 ore.
Vizitați site-ul nostru pentru a face o programare.
6. Ce greutate are un fotoliu?
În funcție de model, fotoliile noastre de masaj cântăresc între 80 și 190 de kg net.
7. Ce dimensiuni are un fotoliu?
În functie de model, fotoliile au o lățime de 73-85 de cm, o lungime/profunzime de 113-167 de cm în poziție normală și între 170 și 220 cm în poziție Zero Gravity alungită la maxim. Înălțimea variază între 111 si 130 de cm în poziție normală.
8. Cum se face plata? Care sunt modalitățile de plată?
Există mai multe metode de plată:
1. NUMERAR la livrare;
2. Card de credit la livrare;
3. În avans prin card de debit/credit;
4. În avans prin transfer bancar;
5. Link de plată online 3D securizat;
6. Plata prin rate;
9. Cum funcționează sistemul de scanare?
Pentru majoritatea fotoliilor, înainte de începerea masajului automat, rolele se deplasează pentru aproximativ 20 de secunde și sistemul recunoaște poziția umerilor în fotoliu. Pentru modelele de top, este recunoscută nu doar poziția umerilor, ci și dimensiunea și greutatea utilizatorului.
10. Care este diferența între 3D și 4D?
Pentru un nivel maxim de pătrundere în țesut și un masaj precis, rolele de masaj 4D oferă utilizatorilor un masaj mai profund al țesuturilor. Aceste role 4D se pot învârti și atinge diferite unghiuri pe care rolele 3D nu pot. În plus, într-un masaj 4D, rolele pot accelera sau încetini automat pentru a se concentra asupra mușchilor încordați. Scopul dezvoltării tehnologiei 4D a fost de a face fotoliul mult mai capabil să reproducă masajul pe care îl poate oferi un terapeut. Intensitatea masajului este relativ mai mare la un masaj 4D (4 direcții) decat unul 3D (3 direcții).
11. Unde sunt fabricate fotoliile de masaj?
Producția globală de fotolii de masaj este efectuată în Asia, important însă este faptul că sunt produse după tehnologia, materialele, design-ul ales de compania noastră, după standardele europene, pentru piața europeană. În gama Komoder veți găsi fotolii de masaj fabricate în Japonia, China sau Taiwan.
12. De câte ori pot folosi fotoliul de masaj? Ce îmi recomandați?
Vă puteți bucura în orice moment de fotoliul dumneavoastră de masaj, de câte ori pe zi doriți, atât timp cât ați lăsat corpul să se obișnuiască cu experiența de masaj oferită de fotoliul achiziționat.
Vă recomandam ca, cel puțin câteva sesiuni de masaj, să nu depășiți un număr de maximum 40 de minute la fiecare două zile.
Dacă simțiți că fotoliul vă lucrează corpul prea intens, vă recomandăm să nu folosiți opțiunea de Zero Gravity, cel puțin în primele două săptămâni.
Utilizarea excesivă (mai mult de 4 sesiuni de masaj pe zi) poate fi dăunătoare anulându-i efectele terapeutice prin suprasolicitarea țesutul muscular și a încheieturilor.
Copii cu vârsta mai mică de 14 ani nu trebuie să utilizeze un fotoliu de masaj, dat fiind faptul că sistemul lor muscular, osos și articular este în continuare în dezvoltare.
13. Cu ce pot sa curăț fotoliul de masaj?
Pentru curățare vă recomandăm să folosiți apă sau un detergent fără alcool. În plus cea mai mare parte a componentelor tapițeriei sunt detașabile pentru a face cât mai ușor procesul de curățare. Părțile din textil pot fi spălate de mână la o temperatură de 30 de grade. Vă recomandăm să deconectați fotoliul de la alimentarea electrică pentru orice procedură de curățare.
14. Se pot achiziționa fotoliile de masaj și în rate?
Fiecare subsidiară KOMODER are propriile sale politici de achiziție în rate, atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice. Vă recomandăm ca pentru mai multe informații să vă adresați reprezentatului de vânzări KOMODER.
15. Fotoliile de masaj pot avea contraindicații?
În general, utilizarea unui fotoliu de masaj trebuie evitată în următoarele cazuri:
- inflamația cronică a articulațiilor;
- intervenții chirurgicale recente;
- boli legate de oase (osteoporoză într-o forma agravată, articulații distorsionate, disfuncții articulare sau fracturi recente);
- probleme cardiace sau circulatorii severe *acordul medicului este recomandat;
- tumori maligne, boli acute;
- afecțiuni cutanate grave, leziuni sau părți ale corpului sub tratament;
- dispozitiv medical electric (de exemplu stimulator cardiac);
- sarcină;
- minorii (minim 1m50 înălțime, 40 de kg și vârsta mai mică de 14 ani);
- persoanele cu capacitate cognitiv-motorie redusă pot folosi fotoliul de masaj doar cu avizul medicului ți sub supraveghere;
- aparatul are o suprafață încălzită, așadar, persoanele insensibile la căldură trebuie să fie atente la utilizarea aparatului de masaj. Este recomandată folosirea acestuia sub supraveghere;
Deci, dacă aveți oricare dintre aceste afecțiuni sau dacă nu sunteți sigur că afecțiunea pe care o prezentați poate fi contraindicată, cea mai buna soluție este să vă consultați medicul curent sau specialistul care vă monitorizează starea de sănătate: ei sunt autoritatea dumneavoastră medicală și știu mai bine decât oricine ce este bun pentru sănătatea dumneavoastră.
Vă recomandăm, de asemenea, să citiți cu atenție manualul de utilizare al dispozitivului, acesta vă va permite să vă utilizați dispozitivele cât mai corect și mai eficient posibil.
16. Toate fotoliile KOMODER au funcția de „gravitație zero”?
Da, toate fotoliile de masaj produse de Komoder au funcția "gravitație zero" integrată. Fiecare are produs are minimum o poziție de Gravitatie Zero. Anumite modele pot avea până la 3 poziții de Gravitație Zero.
17. Cum știu care este fotoliul potrivit pentru mine?
Pentru a alege cel mai adaptat fotoliu pentru dumneavoastra, reprezentantul de vânzări Komoder va lua în calcul o serie de criterii precum:
1. Greutatea și înălțimea;
2. Intensitatea dorită (moale, mediu sau intens);
3. Bugetul alocat;
4. Cine îl va folosi;
5. Posibile probleme de sănătate;
6. Îl folosiți în nume propriu/personal sau business, pentru angajați;
7. Ce așteptări sunt de la fotoliul de masaj?
Nu ezitați să discutați cu reprezentantul dumneavoastră de vânzări care deține cunoștințe aprofundate despre fotoliile de masaj și despre masaj în general. În măsura în care este posibil, programați-vă o ședință de test într-unul dintre Showroom-urile Komoder pentru a putea alege cel mai potrivit fotoliu de masaj nevoilor Dvs.
18. Ce se întâmplă dacă scaunul de masaj se defectează?
Echipa technică vă asigură garanția după ce ați semnalat problemele întampinate la utilizarea fotoliului dvs. de masaj către departamentul de relații cu clienții. Vizitați pagina garanție și service pentru mai multe informații.
19. Pot opta pentru o livrare la o dată mai târzie sau la o dată fixă?
Da, putem să vă livrăm fotoliul de masaj mai târziu de cele 14 zile pe care ni le asumăm. Din nefericire livrarea fotoliului la o dată fixă implică costuri logistice mari. Totuși, vom încerca, pe cât posibil, să respectăm cerința dumneavoastră, însă nu vă putem garanta acest lucru.
20. Se pot închiria fotolii de masaj? Care sunt condițiile?
Da, însa doar în anumite circumstanțe. Vă invităm să contactați responsabilul KOMODER pentru mai multe informații și detalii.
21. Câtă energie electrică consumă fotoliul de masaj?
Toate fotoliile de masaj KOMODER sunt încadrate în clasa de consum A+. Produsul dvs va consuma între 80 și 250W / oră, în funcție de model și în funcție de numărul de componente (motoare, pistoane, pompe de aer) care funcționează simultan.
22. Ce durată de viață are fotoliul de masaj?
Prin intermediul serviciilor de garanție și post garanție oferite, fotoliile KOMODER au o speranță de viață de pană la 8 - 10 ani, în condițiile unei folosiri normale a fotoliului de masaj. Pentru situații excepționale de folosință, vă recomandăm să vă adresați responsabililor KOMODER.
23. Pot negocia din preț?
La KOMODER ne mândrim cu politicile noastre de preț echitabil. Astfel, nu ne vom angaja în politici neloiale sau de dumping și facem tot posibilul să oferim cel mai competitiv raport preț-tehnologie. Periodic avem modele care se vând cu o anumită reducere. Ofertele noastre sunt reînnoite constant, astfel încât prețurile produselor pot varia de la lună la lună. De câteva ori pe an avem campanii de vânzare pentru o mare varietate de modele. Vă invităm cu drag să vă abonați la newsletter-ul nostru pentru a fi mereu la curent cu cele mai bune oferte pe care le putem oferi clienților noștri.
24. La ce servesc butoanele laterale de pe fotolii?
Panoul de control rapid vă pune la dispozitie accesarea imediată a unor funcții de bază (modificarea poziției Zero Gravity, ajustarea spătarului sau sistemului de picior, alegerea unui alt tip de masaj automat, etc), fără a fi nevoiți să navigați prin meniul telecomenzii.